Parametry |
<p style="font-size: 16px;"><strong>Základní funkce diagnostického systému FCOM</strong><br /> Identifikace řídicí jednotky<br /> Čtení paměti závad<br /> Mazání paměti závad<br /> Automatický test vozu – Autoscan<br /> Databáze umístění diagnostických zásuvek<br /> Tisk reportu z diagnostického testu pro zákazníka</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Pokročilé a expertní funkce</strong><br />Kódování BCM (světový unikát)<br /> Testy akčních členů (testy KOEO, KOER)<br /> Měřené hodnoty – Rozšířené zobrazení (pohled 3×3)<br /> Měřené hodnoty – Grafické zobrazení (1+1)<br /> Měřené hodnoty – Textové zobrazení (úplný seznam)<br /> Měřené hodnoty – Logování – záznam měřených hodnot<br /> Resety adaptací – základní nastavení řídicích jednotek<br /> Kódování řídicích jednotek<br /> Bezpečnostní přístup do jednotek<br /> Přenos konfiguračních dat mezi jednotkami <br /> Výměny a párování řídicích jednotek<br /> Programování řídicích jednotel<br /> Editace dat v řídicí jednotce<br /> Kódování klíčů a práce s imobilizérem<br /> Analýza sériové sběrnice CAN BUS<br /> Bezpečnostní přístup</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Pokročilé diagnostické procedury v systému FOCOM</strong><br /> Kódování vstřikovačů TDCi (Čtení/Zápis kalibričních dat)<br /> Přizpůsobení čerpadel TDDi<br /> Diagnostika čerpadel Bosch TDDi (přímé připojení)<br /> Regenerace filtrů pevných částic (DPF)<br /> Resetování sensoru tlaku DPF<br /> Statická regenerace DPF<br /> Resetování adaptace škrticí klapky<br /> Vymazání naučených hodnot EGR<br /> Vymazání naučených hodnot senzoru klepaní<br /> Vymazání indikátoru voda v palivu<br /> Vymazání naučených hodnot senzoru klepaní<br /> Vymazání naučených hodnot ventilu měření paliva<br /> Inicializace sensoru tlaku brzd<br /> Inicializace sensoru bočního zrychlení<br /> Kalibrace senzoru úhlu řízení<br /> Resetování kompenzace pozice obtokového ventilu chladiče plnicího vzduchu<br /> Resetování sensoru váhy vzduchu (MAF) <br /> Resetovaní palivové pumpy<br /> Resetování sensoru poměru O2/vzduchu a paliva (A/F)<br /> Resetování EGR a ETB (elektronická škrticí klapka)<br /> Resetování počtu otevření pojistného ventilu tlaku paliva<br /> Adaptace korekce hlavního vstřiku paliva<br /> Resetování teploty výfukových plynů<br /> Resetování sensoru tlaku v railu<br /> Resetování lambda sensoru<br /> Resetování sensoru pozice turba<br /> Resetování naučených hodnot vstřikovače paliva <br /> Resetování naučených hodnot turbodmychadla<br /> Resetování naučených hodnot kompresoru klimatizace<br /> Resetování sensoru vačkové hřídele<br /> Odvzdušnění brzdového systému ABS/EPS<br /> Aktivace/deaktivace asistenta rozjezdu do kopce<br /> Diagnostika (VW) Ford Galaxy<br /> Práce se sytémem PATS (časový/kódový)<br /> Přizpůsobení klíčů (výmaz, přidání, přidávání nových, výmaz KAM)<br /> Aktivace a deaktivace fleet módu<br /> Reset servisních intervalu<br /> Diagnostika systému řízení EEC IV (DCL)<br /> Analýza sběrnice sériové sběrnice CAN-BUS (H/M Speed)<br /> Analýza sběrnice sériové sběrnice SCP<br /> AS-BUILT čtení / zápis (programovací funkce)<br /> Zobrazení ujeté vzdálenosti od posledního výmazu flash paměti<br /> Diagnostika nezavislého topení Webasto<br /> Diagnostika Mondeo 2015<br /> Diagnostika Volvo</p>
<h3>Výběr z podporovaných řídicích jednotek</h3>
<p style="font-size: 16px;">PCM, TCM, FACM, 4×4, ATCM, SPCM, TBCM, BACM, BECM, FICM, ETCM, GSM, ABS, ABS, VDM, TPM, EPS, EPB, PBCM, SASM, SECM, ASM, TIM, SCLM, FTCM, RLCM, RAD, RCU, MFD, OTC, HUD, NAV, DSP, SAUM, GPSM, RETM, RECU, SDARS, CPM, VRM, BTM, ICP, FDIM, IPC, RCM, PHM, DHM, FSSM, BCM, BCMB, GEM, BPM, EATC, RHVAC, SCCM, LHID, RHID, ISM, ILCM, CCM, CSM, LCM, HCM, HCM2, RHID, DSM, PSM, DRSM, PRSM, RAP, PATS, RKE, PAM, PAM, DCDC, AHCM, FFH, OCS, TBC, ACCM, APIM, SODL, SODR, NGSC, FIM, VLCM, RCM, REM, EMM, VEMS, RATC, RDUM, ARCM, BEM, AE, ANH, PRB, FDIM, FCIM, DDM, PDM, DRDM, PRDM, LTM, LPSDM, RPSDM, CCSM, PCSM, VSM, ANZ, DCM2, DCM3, DCM4 <br /> České názvosloví uvedených typů řídicích systémů naleznete na stránkách <a href="http://wiki.autodiagnostik.cz/index.php?title=Názvosloví_řídících_jednotek_Ford" rel="nofollow" target="_blank"><span style="color: blue;">technické podpory</span></a></p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Podpora vozidel</strong><br /> Systém FCOM podporuje komunikaci s řídícími jednotkami u většiny vozidel koncernu Ford od roku 1995 – 2017, tzn. všechna vozidla vybavená palubní diagnostikou OBD-II. <br /> Podporovány jsou také značky a typy:</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Ford</strong><br /> Ford Aerostar, Aspire, Bantam, Bronco, C-MAX, Contour, Cougar, Courier, Crown Victoria, E-Series, EcoSport, Econovan, Edge, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, F-Series, Fairlane, Fairmont, Falcon, Falcon Forte S, Fiesta, Five Hundred, Flex, Focus, Freestar, Freestyle, Fusion, Futura, GT, Galaxy, Granada, Ikon, Ka, Kuga, LTD, Mariner, Maverick, Mazda2, Mondeo, Mustang, Orion, Probe, Puma, Ranger, S-MAX, Scorpio, Taurus, Telstar, Territory, Thunderbird, Tourneo, Tourneo Connect, Transit, Transit Connect, Transit Custom, Tribute, Windstar, XR, XT, i-MAX</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Mazda</strong><br /> Mazda 121, 2, 3, 323, 5, 6, 626, Axela, B-Series, BT-50, Bongo, CX-7, CX-9, Demio, E-series, MX-6, MPV, MX-5, MX5, Premacy, RX-8, Telstar, Tribute.</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Land Rover</strong><br /> Land Rover Defender, Discovery, Discovery 3, Evoque, Freelander 2, LR2, LR3, Range Rover, Range Rover Sport</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Lincoln</strong><br /> Lincoln Aviator, Blackwood, Continental, Expedition, LS, MKS, MKT, MKX, MKZ, Mark, Mark LT, Mark VIII, Navigator, Town Car, Zephyr.</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Mercury</strong><br /> Mercury Grand Marquis, Marauder, Mariner, Milan, Montego, Monterey, Mountaineer, Mystique, Sable, Tracer</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Volvo</strong><br /> Volvo 1996-2004, 2005-2010, C30, C70, S40, S60, S70, S80, V40, V50, V60, V70, V70/S70, XC60, XC70, XC90</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Jaguar</strong><br /> Jaguar S-Type, Jaguar X-Type, XF, XJ, Jaguar XK.</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Aston Martin</strong><br /> Aston Martin DB9, Vantage</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Vozidla, která nejsou podporována</strong><br /> Ford Ka II. generace produkovaný od roku 2008 po současnost je vyráběn v kooperaci s koncernem Fiat v rámci platformy příbuzných modelů Fiat 500, Fiat Panda a Lancia Ypsilon. Pro diagnostiku tohoto modelu je nutné použít diagnostiku <a href="/ficom-diagnostika-fiat-alfa-lancia.html" target="_blank"><span style="color: blue;">FiCOM</span></a>.<br /> <strong>Ford Ka I. generace vyráběný v letech 1996 až 2008 lze systémem Focom normálně diagnostikovat.</strong></p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Minimální požadavky na PC</strong><br /> Procesor CPU: 1 GHz<br /> Operační paměť: 512 MB RAM<br /> Komunikační rozhraní: USB 2.0<br /> Display: 800×600<br /> Místo na HDD: 20 MB<br /> Operační systém: <span>Windows XP, Vista 32/64 bit, 7 32/64 bit, 8/8.1 32/64 bit, 10 32/64 b</span>it</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Technické parametry diagnostické hlavy</strong><br /> Provozní teplota: -10°C ~ + 40°C<br /> Nadmořská výška: max. 1000 m.n.m<br /> Nekondenzující vlhkost: max. 80%<br /> Maximální rozdíl napětí: 14V (na pinech OBD konektoru)<br /> Připojení k PC: USB 2.0 typ A</p>
<p style="font-size: 16px;">Diagnostické rozhraní FCOM bylo zkonstruováno dle platných evropských a českých norem a směrnic. U výrobku byla doložena shoda s příslušnými normami. Odpovídající prohlášení o shodě je k dispozici u výrobce Secons s.r.o..</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Čínské klony Ford IDS</strong><br /> Do ČR a SR se ilegálně dovážejí klony, respektive plagiáty, originálních přístrojů diagnostiky IDS ( např. FLY). Více informací, které Vám pomohou rozeznat klon od originálu naleznete v odpovědi na otázku: <a href="http://wiki.autodiagnostik.cz/index.php?title=Riskuji_pi_nkupu_klonu_originln_diagnostiky" target="_blank"><span style="color: blue;">Riskuji při nákupu klonu originální diagnostiky?</span></a>.</p>
<p style="font-size: 16px;"><strong>Výhody oproti plagiátům</strong><br /> Hlavním rozdílem je bezstarostné provozování automobilové diagnostiky FORD a její fakturace zákazníkům, neboť nepoužíváte kradený software. FCOM je plně licencovaný. Ve srovnání s výše zmíněnými čínskými klony je systém FCOM vyroben z kvalitních součástek, je zdarma pravidelně aktualizovaný a jeho nákupem získáte technickou podporu a plnohodnotnou záruku.</p>
|
autor Miloslav V. (Kladno)
Spokojenost
Jsem velmi spokojený, vřele doporučuji.
autor Miloslav V. (Kladno)
Spokojenost
Jsem velmi spokojený, vřele doporučuji.
autor Martin K. (Brno)
Doporučuji
Excelentní spolupráce, doporučuji každému.
autor Martin K. (Brno)
Doporučuji
Excelentní spolupráce, doporučuji každému.
autor Ladislav S. (Praha)
FCOM Expert
Diagnostika splnila mé očekávání.
autor Ladislav S. (Praha)
FCOM Expert
Diagnostika splnila mé očekávání.
autor Ondřej J. (Praha)
Ford diagnostika
Top diagnostika na Fordy. Doporučuju.
autor Ondřej J. (Praha)
Ford diagnostika
Top diagnostika na Fordy. Doporučuju.